My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Fööörlåååt!!!

Publicerad 2012-04-16 18:30:34 i Allmänt,

Jag kommer ALDRIG kunna bli en bra bloggare!! Jag glömmer den hela tiden sen när jag väl kommer på något jag vill skriva eller visa på bloggen går allt upp i rök för jag bara har min sketna telefon i närheten som inte ger bilder rättvisa eller att jag inte har någon tid!

Ajaaaaa jag tänkte väga upp det med ett litet nagellackstips för nu är det nämligen dax att jobba imorgon och då får man ju ta bort nagellacket! Ett tips är att kolla in Isadoras nya lack för att dom är cp snygga, billiga, bra och väldigt enkla att ta på! I alla fall...

Hur brukar ni göra när ni ska ta bort era lack? Jag har nämligen kommit på att om jag tar två bomulls pads och typ dränker (nä men tar en hel del) med nagellacks removern sätter runt två fingrar och låter de sitta några få sekunder så åker all färg med på en gång och jag måste inte sega med att sitta och gnugga järnet till varje nagel. Så medans man tar bort på den ena så låter man det sitta på, på ett annat finger. Smart va? :) Detta tog mig Max två minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela