My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Sneak a peak från min väska

Publicerad 2012-04-17 22:38:44 i Allmänt,

Ååååh vilken lättnad! Brukar få gå halv 10 oftast från jobbet eftersom jag ska kunna hinna med bussen som gå kvart i 10 istället för den där jag får sitta och vänta 45 min efter jobbet och är hemma halv 12!!!! Idag 5 i halv tio tänker jag: " mmm Johanna nu måste du gå om 5 min och jag är rätt kissig så passa på att gå på toa nu! Då kommer min kära arbetskollega och säger att jag måste ta disken innan jag går! Så fine stressa som en bäver för att snabb slänga in de rena på sin plats sen får jag stressa som tusan ner och byta om och halv jogga till bussen, hinner precis med den samtidigt som min urinblåsa håller på att sprängas! Fattar ni vilken lättnad när jag väl kom till toa?!?!?!? Puh asså de e himmelriket när
Man får kissa efter att ha varit så kissig!

Ja nu har jag fått sagt det! :) Tänkte eftersom min kamera fortfarande är nerpackad så kan jag ju visa lite från min väska (OBS vissa saker är mina sen innan). Jag tänkte börja med penslar för det är rätt viktigt med "rätt" verktyg. Fast där finns inga egentliga rätt eller fel i smink förutom att hålla fingrarna ur burkarna och ABSOLUT inget pet i klet!!

Från vänster har vi;
Fondationpensel syntet, puderborste äkta hår, snedställd rougeborste äkta hår, concealerpensel syntet, snedställd eyelinerpensel äkta hår, stor skuggborste äkta hår, vanlig skuggborste äkta hår, mjuk skuggborste att tona med syntet tror jag, vanlig skuggborste syntet, städborste äkta hår, concealerpensel syntet, liten skuggpensel eller läppensel äkta hår, lipliner äkta hår, snedställd skuggpensel äkta hår, fundationpensel syntet, puderborste äkta hår, snedställd skuggpensel äkta hår, applikator skumgummi, eyelinerpensel syntet, läppensel äkta hår rougeborste, liten skuggpensel syntet, fransböjare och överst har vi en mascaraborste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela