My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Absolut Greyhond på Push, Göteborg

Publicerad 2012-08-21 12:20:00 i Allmänt,

I Fredes var jag ju som sagt i göteborg och hälsade min lilla Mammi och gjorde sista jobbet för Absolut Greyhond eventena. Måste säga att jag är nöjd över min insatts och att jag har träffat två väldigt härliga tjejer från Göte-la-borg som jag jobbade med där. Var såååå nervös för att jag skulle få göra detta själv men det visade sig att så va inte fallet. Jätte duktiga va dom så sjönk aningen och jag kände mig lite som en gröngöling men baaaaah jag är fortfarande grym och det kommer bara till att bli bättre ;)
Blev inte så mycket bilder på vad vi gjorde men lite bilder från när det var jobbat färdigt iaf
Bra tryck och sköna människor :) Haha Micke redo för att vara med på bild i alla lägen + Micaelas arm
Posers? :)
VARNING Dessa bilderna som kommer nu är alltså hur jag var sminkad.. Dock tagna halv fyra på morgonen, så lite bortslitet jämfört med början av kvällen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela