My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Friday i'm in love

Publicerad 2012-08-10 17:01:15 i My makeup,

GUUUUUUD Idag är Jag trött!! Det är ju helt sanslöst egentligen känner jag väl mest för att burra ner mig i sängen och stanna där resten av kvällen..... Tror de blir hämtmat idag! Haha men de kan jag få för jag va så himmla effektiv igår och jag (kors i taket) lagade mat helt själv! Inte den mest avancerade maträtten, BUT STILL! ;)
 
Frågan är om jag ska vara så duktig och göra en sminkning och lägga upp idag, eller om jag ska vara ännu duktigare och sticka och träna?!? Mmmm vi får väl se vad som händer ;) Men kan ju visa mitt otroligt fina, nya läppglans från Tick tock Cosmetics som jag älskar (använde detta i sminkningen från förra inlägget). Passande nog heter det Friday i'm in love och är ett läppglans i sådär mjuk men kall rosa. Väldigt lätt och okladdigt med mint i som gör att de känns lite sådär kylligt om läpparna som jag gillar :) Vill ni ha ett bra läppglans som alltid funkar kan jag definitivt tipsa er om detta!
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela