My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Fullt ös medvetslös!

Publicerad 2012-08-14 16:22:26 i Allmänt,

Yes kan säga att det just nu är FULLT ÖS i mitt liv därför verkar jag aningen MEDVETSLÖS här på bloggen!  höhö Det är så j***a mycket att göra både hemma och på andra ställen nu innan semstern börjar (på fredag, HELL YEAH!) och vi ska iväg. Igår till exempel hann jag tvätta och upptäcka att tvättmaskinen va sönder, besiktiga bilen inför körningen till vår stuga, åka till novamed Fanny och shoppa till mig och födelsedagspresent till Ollis, åka hem och lämna Fanny, lägga mig och vila en timme inför natt arbete, äta och stjäla lite kvalitetsmys med Ollis innan jag var tvungen att köra för att jobba natt... Gissa om jag var död imorse när jag slutade!? Sämsta natten jag har varit med om, mådde PISS!
 
men men bjuder på en bild från en gammal sminkning medans jag ska arbeta med att uppdatera blogga, tvätta lite mer då Ollis fixade problemet :), börja packa lite inför helgen (Roligt nog jobbar jag HELA veckan innan semstern, vilket är mindre kul och jag lär vara död när vi väl har kommit upp till stuga.. oo vilket påminner mig att jag måste ringa till farmor och farfar och säga att vi kommer), antagligen packa min sminkväska eftersom jag ska en snabbis till Göteborg på fredag (får åka direkt efter jobbet men de är ju bara kul då jag ska få sminka och träffa mammis hoppas jag :D)
 
Jag ska göra allt jag kan för att hålla er uppdaterade!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela