My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I was born a weak and worried thinker with an eagerness to know myself

Publicerad 2012-08-11 13:22:00 i Dagens make up,

Jag tror jag är lite kär i denna sminkningen... Vill ni veta varför de gick så fort att fixa den igår? För att jag bara har sminkat läpparna :P Men jag fick genast en bild om hur jag ska sminka mig för absolut eventet på push på fredag! Fy f*n jag älskar mörka läppar och mörklila är defenitivt i topp! Dessa läpparna kommer ju vara as snygga i höst när det är de dova färgernas tid! Jag vet inte jag gillar väl lite Goth känslan över de hela mörka intrycket, lite magiskt på något vis. Vet inte varför men jag tänker bara på sago filmer typ twilight, harry potter, snövit... bara jag eller som känner så? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela