My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

It's only forever

Publicerad 2012-08-15 17:09:49 i Dagens make up,

Usch äntligen är mina nätter färdiga och jag mår PISS! Riktigt illamående och förkyld. Men det är bara att bita ihop för har jag tur är det min sista dag innan semestern :) Skulle inte förvåna mig om jag inleder den med att bli sjuk!
 
Det var inte det jag skulle berätta. Här kommer sminkningen jag gjorde igår, en lite enklare och vardagligare eftrsom det på senaste tiden har varit mycket av de lite extremare slaget. Så nu valde jag att ta en skugga som jag är lite kär i och en enkel måsvinge eyeliner i brunt till det. Ögonskuggan är en av dom från tick tock cosmetics och den heter It's only forever. Jätte vacker skugga som ser beige shimmrig ut på bilderna tyvärr ficka jag inte med för den shimmrar i ljust grönt och det är riktigt vackert! Men men den ser fint ut ändå :) Jag har även ett nytt rouge på mig från bodyshop som är jätte fint men de berättar jag mer om imorgon ;)
 
Vad tycker ni om mina nya örhängen? Jag är kär i dom! :) Det är antagligen de enda örhängena jag kan använda med nickel i eftersom det faktiskt är clips :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela