My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Mellan landar

Publicerad 2012-08-27 22:01:29 i

Hej gott folk :) kom hem från stugan igår vilket var skönt men också lite tråkigt, idag jobbade jag mitt kanske allra sista arbetspass på Neo vilket också var skönt med också riktigt tråkigt! Imorgon blir det till att vara arbetssökande på hel tid och ska ta en sväng till Malmö och lund för att söka jobb! Sen på onsdag morgon flyger man mot Birmingham för att hälsa på ollis bror och gå på deras bröllop.... Sen, vad händer sen? :O ääää jag kommer få nått av jobben jag söker annars får man väl vidga "arbets-vyerna"

Kommentarer

Postat av: Lilja

Publicerad 2012-08-27 23:37:31

Hej snygging! de ska öppna ett fett stort köpcenter i Malmö i oktober! sök där! Body kommer finnas där med.. Annars, tycker jag att om du har tid för fika imorgon eller innan du drar att slå en pling för jag åker på söndag till sthlm o stannar tills jag åker till london :(
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela