My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Tick tok cosmetics

Publicerad 2012-08-17 20:12:00 i My makeup,

NU, nu tänkte visa er min fina saker från Tick Toc Cosmetics innan jag går tillbaks till att fixa inför vår semester till stugan uppe i värmland imorgon :D. Så himmla roligt va de när jag fick packetet för det var ett personligt litet medelande och paljetter och godis och massa kul :) Trevligt med små företag, det är mycket personligare och bättre på något vis! Såg dock att typ alla ögonskuggor var slut i fulla förpackningar och att det bara var sampels kvar! Det gör inte så mycket för att dom är så pass stora att dom räcker ett bra tag!
 
 
 
Swtaches (jag har provat färgerna på två olika primers så därför är det två av samma färg!) från vänster:
Salvador dali, The night bus, Eleventh hour, killing time, midsummer night, partytime excellent!, everyday pink
Vänster till höger: I <3 U 4EVA, Expiration date, Stop...Zombie time, Spring Forward, Big Ben, Once In A Blue Moon, Cuckoo, Frozen in Time, Time Square, I'll sleep when i'm dead, Digital, Time wrap...Again, Back to the future, Sexy Time

Vänster till höger: Free bird, Half-past Crazy, Grandfather clock, It's only forever, nightman, Dusk 'til dawn, Atomic clock, Dayman, Deathray (mycket clock i dessa namnen ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela