My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

All that glitter is gold

Publicerad 2012-12-29 16:45:08 i Dagens make up,

 
Wohooo det var inte en dag försent va? :) Förstår om många vill få inspo till nyårs maken och här är en liten avstickare till den klassiska looken (typ svartsotat) med en kopprigt brun. SUPER SNYGGT till blåa eller gröna ögon då de varma röda tonerna framhäver det kalla i ögonen!
 
Har alla haft en bra jul annars? som jag skrev innan har jag och Oliver pendlat mellan släktingar och jobb flera dagar så igår var jag bara precis hemma och pysslade så smått!
 
Jag har använt
Ögon
MUS HTL Astroid
FACEstockholm ED Mayby
MUS MS Cupcake
HM Dipeyeliner Black
MUS eyepencil Vanilla
 
Kinder
MUS WonderPowser sahara
MUS MS Dramatic
MUS Blush Power
 
Läppar
Elizabeth Arden 8 hour cream

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-02 19:34:21

Så fin du är, lilla gryn :)

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-02 19:34:23

Så fin du är, lilla gryn :)

Svar: hihi Tack snäckis :)
My Make Up Confessions

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela