My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

CRAP!

Publicerad 2012-12-06 12:22:36 i Veckans Wanties,

Så störigt! Hittade en hemsida med jätte vackra smycken där många till min lycka var nickel fria. YEY! Jag är jätte känslig mot nickel när det gäller ringar och örhängen.. Vilket kan bli väldigt dyrt och när hela den här statment jewelry vågen kom med alla dessa vackra enorma örhängen fälldes en liten tår i mitt öga för äkta vara hade väl kostat skjortan.
Ringar har jag alltid haft en viss lycka för, ju fler på händerna desto bättre!
Här om dagen hittade jag en hemsida med dessa läckerheter för en inte allt för farlig peng.. Inte HM billigt men inte typ Efva Attling dyrt, typ smyckesvärldens zara! Inte super billigt men inte dyrt heller direkt :)
 
 
    
 
Det tråkiga med detta.... Jag glömde vad hemsidan hette.... DAMN!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela