My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Hit och dit och fart och fläng

Publicerad 2012-12-27 18:01:25 i Allmänt,

Herre gud att jag ens har en minut över för att sitta hemma är ett under! Har flängt runder i en hel vecka nu fram och tillbaka och hit och dit. Vilket nu har tagit ut sin rätt då min mage är i krig med mig och har börjat övertala halsen att joina den... Börjar bli riktigt förkyld alltså! Imorgon är jag ju dock ledig så då blir det BARA till att vara hemma med en bra tidning eller nått, något inlägg ska jag nog faktiskt också hinna slänga upp här :) Nu ska jag iväg igen!
 
Hörs!
Om jag längtar till imorgon!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela