My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Hobbit

Publicerad 2012-12-20 10:31:00 i Allmänt,

Som ni vet var jag och tittade på The Hobbit i tisdags och jag säger bara en sak: Jag vill se nästa nu nu NU!!! Den var så jäkla bra tyckte jag! Att den var nästan tre timmar lång märktes inte ens. Nu är jag ju en sagan om ringen fantast enda ut i fingertopparna och när jag fick veta att denna skulle komma på bio hoppade jag lite inombords av glädje :) Men jag säger det, även om ni inte sett sagan om ringen filmerna och gillar fantasy filmer så gå och se den. GRYMT bra! Och att den blev sågad av kritikerna? Vem fan bryr sig? dom sa att sagan om ringen filmerna var en flopp och nu äger jag boxen med de extra långa filmerna som jag tittar på minst en gång om året! Haha så det såg jag snarare att det bådade gott än dåligt :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela