My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

If the sky fall us down, it's gonna be alright! 'cause I got you here tonight

Publicerad 2012-12-10 19:11:00 i Dagens make up,

Denna veckans typ tema startar vi med denna murrigt, vinröda, vinter makeupen. Tycker detta är en super snygg färg som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är för färg! Den är typ brunvinröd, finns där någon färg som heter så? :P 
Jaha då var det ny vecka igen och det är rätt skönt nu efter en väldigt trevlig men häktisk helg som har springit förbi med älgakliv. Den hann ju knappt börja innan den slutade igen!
 
Jag har använt
Ögon
MUS HTL Earth
MUS Eyepencil Chocolate Brown
MUS MS Dramatic
MUS MS Cupcake
MUS Eyepencil Black
HM Dip eyeliner Svart
Fransar från Depend (Köpta på Ullared superbilligt, passa på om ni ska dit!)
Mascara från Oriflame och Fiberwig LX
 
Kinder
Claudia Cosmetics ED Fairy Pink
MUS MS Dramatic
MUS Blush Power
 
Läppar
Tick Tock Cosmetics Friday I'm In Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela