My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Julklapps tips!

Publicerad 2012-12-07 11:15:00 i Veckans Wanties,

Här är ett tips på en super bra julklapp för kvinnor! Detta är Too Faced beauty editor darlings, ett rese-kitt med 5 produkter som har valts ut av makeup-artister och redaktörer för att få en amkeup som verkligen ska hålla! I kitet finns det
 
  • Lashgasm mascara (hört en hel del bra saker om denna men har aldrig provat själv)
  • Shadow insurance anti crease eyeshadow primer (Typ alla makeup-artister har hypat denna produkten och ett helt gäng med makeup-artister kan ju inte ha fel? GE MIG!)
  • Glamour gloss volumizing lipgloss
  • Lip insurance lip primer
  • Primed and poreless face primer
Detta är verkligen användbara produkter för ynka 220 kr, det är resa kit, JA! Men dessa produkterna är dryga och kommer att hålla ett bra tag även om du använder dom dagligen! Det är även ett super tillfälle att prova produkter man har velat prova länge för en billigre slant!
 
Ni kan hitta kitet HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela