My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

No one sleeps when i'm awake!

Publicerad 2012-12-30 11:51:00 i Dagens make up,

Nu börjar det likna något här va med nyårs sminkningarna! Denna looken hade jag på juljägers den 25. Bra festlook, en upp piffad sotning med turkost glitter. Jag hade även silverglittrig bas för att det skulle bli extra glittrigt! Senare idag visar jag en sminkning med lösglitter och hur man får det att sitta, en riktig nyårs look deluxe!
Jag har haft ett problem nu ett litet tag dock! Efter bara en liten stundefter jag sminkat mig så känns det som om ögonlocken har blivit helt jätte fettiga och skuggan lägger sig i alla mina väck :/ Tror jag har löst mysteriet med det för har använt en annan ögoncreme nu någon vecka och det började faktiskt i samband med detta. Lösningen? Så enkelt som en ny ögoncreme såklart ;) Kommer en lite recension på den när jag använt den lite längre, se om jag märker någon skillnad. Om inte är det illa :/
 
Jag har använt:
Ögon
The body shop Paletten för svarta sotningar (glitter cremen)
MUS MS Cupcake
TBS Svarta skuggan i smokyeye paletten
MUS Glittereyeliner Kayo
MUS Eyepencil Black
 
Kinder
MUS WP Sahara
MUS Blush Lush
MUS Blush Power
 
Läppar
Foundation
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela