My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Rarity

Publicerad 2012-12-02 17:38:00 i Dagens make up,

Den sista ponnyn i temat kommer här, en liten enhörning som är one of a kind och för sig som en prinsessa känns det som. Det fick blli en clean look med den blåa skuggan som ponnyn har och resetn gick vi lös på med lila. Syns inte så mycket på kinderna på bilderna... Där var en hel del! ;) Till denna looken fick jag dra fram de stora stenarna för bara det största och glittrigaste passade till denna ponny! Jag måste erkänna att jag gillarde denna looken med färgkombinationerna, det hade faktiskt (om man bortser från de lila kinderna och stenarna) kunnat vara en riktigt snygg vardags makeup tror jag!
 
Jag har använt:
Ögon
Tick tock infinity eyeshadow base Milkyway
Tick tock ES Once in a blue moon
MUS Cake eyeliner Black
HM Vit kajalpenna
MUS eyepencil Wave
(stenarna är sånna man får extra när man köper plagg med stenar eller paljetter :P)
 
Kinder
MUS MS Satin
MUS MS Diva
 
Läppar
MUS Eyepencil Lavender patel
Limecrime Lipstick Poisonberry
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela