My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Saknar detta

Publicerad 2012-12-19 23:24:50 i Allmänt,

Hem kommen för en timme sen, my god 7 timmar från göteborg till hörby måste vara någon form av rekord! Isch mindre kul dock, vi hamnade bakom den stora olyckan på E6an där en bil voltade och sen blev påkörd av tre andra bilar!
Denna hemska bitande kalla kylan som finns överallt, till och med i vårt hem(!) börjar ta ut sin rätt på mig och jag värmer mig själv med att titta på bilder som dessa
 
UNDERBART! Titta bara alla vackra färger! Dessa bilderna har jag inte rört på något vis med photoshop eller liknande, det är verkligen så det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela