My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Trogna följeslagare i sminkväskan

Publicerad 2012-12-11 13:15:45 i My makeup,

Alla har vi produkter som vi absolut inte hade klarat oss utan och dessa två är sådana produkter för mig, hade jag åkt iväg någonstans och glömt bägge dessa hade nog min värld gått under lite grann! Har verkligen avändt dessa två produkter från make up store i så gott som varje sminkning jag gjort närmsta månaden.
 
MUS MS Dramatic och MUS Blush Power- min dynamiska duo till kinderna
Bilderna är tagna från Makeupstore.se och är liiiite missledande till hur färgerna verkligen ser ut men fina är dom iaf ;)
Yeeeeey vår nya granne har ett litet barn som älskar att springa fram och tillbaka i lägenheten så det dunsar i Heeeeeeela vår lägenhet högt som bara den, hör nästan allt som händer  där inne!
DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK AAAAA DUNK DUNK DUNK DUNK
Här som alltid hara varit så väl ljudisolerat... Va F*n hände? Det är nästan så jag saknar vår gammla granne som spikade jämt och ständigt, det var det enda vi hörde av han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela