My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Walking in the Winter Wonderland

Publicerad 2012-12-14 17:01:18 i Dagens make up,

Ooo detta är lycka gånger tre i dagens inlägg. För det första, Jag veeeeet att det är ännu en blå make men jag ääälskar att ha blåa skugg makeuper och jag vet inte varför! Tycker bara att det är allmänt vackert och att det klär mig bra på något vis. För det andra har jag snott sambons tröja med stooor huva för jag älskar att ha huva på mig, hehe. Och för det tredje så fick jag tillfälle att ta bilder i dagsljus, wiiie så fint det blir! :)
Annars då? Några kul planer för helgen? :)
 
Jag har använt:
Ögon
MUS Eyeprimer Clear
Tick Tock ED Showtime
Tick Tock ED Frozen in time
MUS Eyepencil Wave
HM Vit kajalpenna
HM Dip Eyeliner Black
Mascara från Oriflame och Fiberwig LX
 
Kinder
MUS Blush Power
TBS Lip and Cheek dome Pinch me pink
Claudia Cosmetics Fairy Pink
 
Läppar
Viva La Diva 20 Light Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela