My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Your like a snowflake at the northpole, One of a kind!

Publicerad 2012-12-08 15:08:00 i Dagens make up,

Dagens look hittade sin inspiration hos en stjärnklar natthimmel över nordpolen. Stjärnorna som tittar ner på tomten arbeta ;) haha Jag har helt klart börjat få julstämmning redan! :)
Idag ska vi fira min födelsedag med pappas släkt, så det kommer bara bli ett litet kalas med middag på restaurang Intim och tårta hemma hos pappa :)
 
Jag har använt:
Ögon
Tick tock infinity eyeshadow base Milkyway
FACE Stockholm Clarity
Tick tock ES Frozen in time
Tick tock ES Showtime
HM Dip eyeliner Black
HM Vit kajalpenna
MUS Eyepencil Wave
Mascara från Oriflame och Fiberwig LX
 
Kinder
MUS Wonder powder Sahara
MUS Blush Lush
MUS Blush Power
 
Läppar
MUS MS Satin
MUS Lipgloss Virgin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela