My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

BÅSTAD

Publicerad 2012-07-16 18:47:36 i Portfolio,

Nu kommer äntligen ett inlägg om vår grymma kväll på pepes för en vecka sedan! Så kul de va! Vi kom dit en timme innan de skulle börja och jag säger bara KAOS(!) folk som sprang överallt för att fixa och förbereda medans jag och Felicia packade upp i godan ro och undrade var fan vi hade kommit typ :P haha De va riktigt kul eftersom vi fick göra läppar i regnbågens alla färger och massa sotade ögon. Perfekt att få träna på då det är det svåraste inom sminkningen enligt mig iaf och bra blev det! Det sjukaste va för jag märkte inte hur mycket folk där va för ens vi slutade ca kl 23 men WOW man kunde knappt röra sig en centimeter! 
 
Jag tänkte att bilderna skulle få tala för sig själva men dom som hade hand om det hela var nog nöjda då vi fick Malmö också så 27 juli ska vi göra detta igen och jag är taggad :)
 
ooo titta vem jag hittade! Eller de va nog snarare Emma som hitta mig:) jag fick sminka hennes killkompis iaf ;P
Där kom även ett helt gäng tjejer som ville ha olika färger på läpparna och här är tre av dom vi gjorde en lila och en rosa också :)
Jag och fefferoni var nöjda iaf :) speciellt för att vi avslutade med...... (trummvirvel)
Å träffa Lena Jolton! Min favorit Hollywood fru :D
Som sagt! Folk överallt! Livsfarligt för en kort tjej som lilla mej då jag knappt syntes och folk fulla som as håller blicken rakt fram! Vi avslutade kvällen att hänga lite på pepes såklart när vi ändå var där och vi minglade satan med höjdarna från Absolut, tjejerna som höll i eventet osv för att dom skulle veta vilka vi va och komma ihåg oss så vi skulle kunna få mer jobb och de gick ju bra eftersom innan vi drog hängde vi V.I.P sippa Champange och fick som sagt Malmö jobbet också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela