My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

It's the heart afraid of breaking that never learns to dance

Publicerad 2012-07-31 22:11:48 i Allmänt,

Någon mer än jag som är såååå trött på att man alltid ska jobba när det är fest så man aldrig kan få använda sina snygga partyplagg? Well så är de för mig, så på senaste tiden har jag sett till att vara extra piffig på vardagarna med ett nerdressat prtyplagg lite då och då!
 
ex. två übersöta kjolar jag aldrig får använda annars
 
Har ni också något sådant plagg som ni älskar men aldrig får tillfälle att använda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela