My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Läppstift som sitter på plats

Publicerad 2012-07-24 13:41:03 i

När ni har läppstift på er, har de då en tendens att åka av bara efter någon timme? Eller sätter sig på tänderna, eller glaset du dricker ur? De e nog ett problem dom flesta har stött på, fast du har läpp penna under och bitit av på papper och allt de där så sitter de inte hela kvällen! Ett bra tips är att köpa en lipsealer som finns på make up store som gör att läppatiftet torkar eller så gör ni som snåla mig och hittar en ögonskugga i samma färg! Att sätta ögonskugga på läppstiftet är sjukt bra för de gör de torrt och man får lite mer intensitet i färgen! På denna bilden har jag ögonskugga på en blå kajal och Felicia har en vitt ögonskugga på mitten av läppen för att ge en 3D effekt på läpparna som gör att de ser större ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela