My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Livin la vida loca

Publicerad 2012-07-02 19:50:00 i Dagens make up,

Haha inte för att mitt liv är så galet just nu men har en känsla av att det är det som väntar i framtiden titta bara den närmsta veckan! Nu på onsdagen börjar hörbymarknad och alla vet vad som händer på onsdagkvällen (någon som ska dit förresten? Jag har ingen att gå med och gå själv är tråååååkigt!), jag är ledig denna helgen sen på måndag smäller det satan! Jag och några tjejer från skolan ska upp till Båstad och Pepes bodega för att sminka på ABSOLUT vodkas event till deras lansering av ABSOLUT GREYHOUND som deras nya vodka heter. Hur sjukt tennis veckan kommer att vara i fullgång och vi kommer vara där allting händer... Wiiie hoppas de går bra och är roligt, får inte bli för vilt eftersom man jobbar dagen efter!
 
Nu ska jag på grillkväll en liten sväng hos far min innan man kör till jobbet, som vanligt kommer jag och Oliver gå om varandra som vi alltid gör när jag jobbar natt, den ena kommer hem lagom tills den andra ska gå/åka :/ Idag har varit fixar dag och som vanligt hinner man aldrig med så mycket som man själv vill men men så är det. Här bjuder jag på dagens make up istället :)
 
 
 
Perfekt och enkel make till efter dagar i solen och hålla glöden kvar för sommarnatten. Ögonskuggan jag har använt heter ruby från make up store och är egentligen mer eldigt röd/orange men jag hade ingen ork att framhäva färgen i photoshop idag, tyckte det blev en mer romantisk make såhär :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela