My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Happy day! :)

Publicerad 2012-03-26 13:57:54 i Allmänt,

Jag har nog en väldigt bra dag idag! Blev jätte lycklig när jag öppnade bloggen idag och hade hela 4 kommentarer och jag har fortfarande inte berättet för någon att jag har en blogg eller gjort reklam för mig på något sätt! Men väldigt kul att med tanke på att det var väldigt fin respons :)

Innan idag ringde även sektionsledaren på jobbet och frågade om jag ville vara ledig idag och det tackade jag INTE nej till! Hur skulle jag kunna det när det är så fint väder ute och jag på två timmar stresstädade hela lägenheten för att jag skulle hinna med bussen som gick för 20 min sen. Så nu kan jag bara sitta och njuta och bry mig om mig själv, skööönt! Det behöver man ibland, man tar hand om sig själv alldeles för sällan för sitt eget bästa!

sneak a peak på hur jag hottade upp lördagens makeup för kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela