My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

My Make Up Confessions!

Publicerad 2012-03-06 19:43:18 i Allmänt,

Hej hej!

 

Välkomna till min blogg som heter My Make Up Confessions, aka Mmuc.blogg.se!

Mitt namn äe Johanna och detta är min blogg som jag har skapat för att få dela med mig av my dream come true, ni förstår jag ska nämligen bli Make up artist. Detta är något jag har velat bli sen jag var 7 år gammal då jag fick min första necessär med smink av min mamma att ”leka med”, men för mig var det ingen lek! Jag visste då med en gång vad jag ville göra när jag blev stor! Nu i april börjar jag min kurs i Malmö på www.internationalmakeupcenter.se och jag ansåg att det var dags att skapa en blogg så ni kan följa mina framsteg, motgångar och förhoppningsvis äventyr inom skönhetsvärlden!

 

Jag hoppas att det kommer bli läsning ni uppskattar!

 

ENJOY!

 

p.s jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den halvkassa designen men jag är nybörjare på detta så förhoppningsvis har jag snart lärt mig så ni får något vackrare att titta på ;)

Hehe jag är inte så självgod? :P Det lär väl mest bli bilder med smink på mig själv men även annat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela