My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Hatet på bussen

Publicerad 2012-05-27 09:34:00 i Portfolio,

Måste bara berätta! Asså denna rutin man går igenom varje morgon åtminstonde 5 dagar i veckan e ju fan bisarr! Det börjar med att man väntar på bussen där alla cirkulerar som gamar som gör allt för att komma på bussen så fort som möjligt så man kan få smaka på den luvliga smaken att få en hyfsad sittplatts, helt sjukt vad folk kan tränga sig!
Som den största gamen med min extremt stora väska så parkerar jag nu längst fram såklart innan någon annan har hunnit ställa sig där. Detta betyder att när jag då kommer på bussen så får jag min plats längst fram där jag sätter väskan som tar upp ett helt säte!
hehe jag får sitta själv! Men innan jag får sitta ner i lugn och ro så ska de börjas tjata, busschafförerna verkligen himmlar med ögonen när jag kommer med väskan och den ständiga frågan om jag inte kan lägga den i kofferten är ett faktum. NEJ säger jag!
Och inte snacka om när man ska fylla på sitt jojo kort!! JISSES! Har nog inte ens plats att skriva om detta i ett inlägg utan att skrämma er med ett mils lång novell!
Ja iaf nu sitter jag ner då är de fan ta mig inte lugn för ens man har satt på sig bältet enligt vissa. Sen sitter dom jävlarna och skickar sms, dricker kaffe, kör med benen så man kan öppna sin kära termos, kör som idioter, pratar i telefon större delen av färden eller håller på att köra på en stackars cyklist..... Tro fan att dom ber mig om att sätta på bältet!!!
SEN kan jag typ få sitta i lugn och ro, jag vill ju bara sova när jag kommer på bussen kvart i sju på morgonen!

Väl framme på skolan kan man göra något sådant här, detta är min version av en "finare" dagsmake på fina Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela