My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Hos min fina mamma

Publicerad 2012-05-09 18:13:00 i Dagens make up,

Godagens kära vänner!

Sitter just nu ute hos mor min. Tanken var att jag skulle hjälpa henne att fixa inför hennes kommande loppis, mamma ska flytta om en månad så innan dess ska hon ha tömt huset...... Hur fan de ska gå till? Men som vanligt när jag och mamma ska göra något så gör vi typ 2% av det vi borde sen försvinner bara tiden iväg med allt annat av någon konstig anledning!? Haha eller inte både jag och mamma är extremt tankspridda människor som lätt kan börja tänka på massa annat!

Så kan det va bjuder på en liten smakligt av min nya svin coola läppenna som heter fluffy. Ni ska få bättre bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela