My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

weeei

Publicerad 2012-05-21 18:34:28 i Portfolio,

Det händer något här! Mindre pepp är Johanna på livet just nu men det kommer väl sig, just that time of the month i guess! Oooo snart är det bröllop bara tre månader kvar typ ;P
Jag tänkte faktiskt bjuda på någon bild från vad jag gjort i skolan och vad jag övat på och det är idag LÄPPAR. Alla tror att det är ögon som är det svåraste men jag kan säga att fixa de perfekta läpparna i en knallig färg är bra mycket svårare än att tona ut ögonskugga (ojojoj!)
Självklart är inte en avancerad ögonmejk a piece of cake men man ska ju få läpparna jämna och det kan bli pilligt satan om man inte har tur och gör rätt med en gång!

Min perfekta röda och 3D läppar (bilden är halv för vi var två stycken som öva på Josse)


Och här kommer fri lek från mig :)

 

 

 

Ja det var vad jag hade att bjuda på sålänge tills jag har ork att lägga upp något nytt

men lite kred till mig som fick tummen ur och gjorde så fint ;)

 

 

Kommentarer

Postat av: Carrrro :)

Publicerad 2012-05-22 15:14:51

Yeeeees :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela