My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

BUSUNGAR!

Publicerad 2012-11-09 12:51:00 i Portfolio,

I lördes var det ju Halloween och självklart var dessa tre busungarna tvungna att ha en läskig makeup för att se riktigt läskiga ut! Jag måste säga att det är fan det svåraste jag gjort! Barn som är fyra år sitter inte still och väntar tålmodigt på att man ska bli färdig, dom vill helst ha det galnaste och den ena ska alltid vara värre än den andra! Jag hade turen att bara ha ett turbo barn att sminka men shit kul var det :)
 
Elliot ville vara starwars med ALLA(!!!) färger jag hade..... :) Myror i brallan hade han också men gud han är så jäkla söt och charmig det lilla yrvädret! Slutade med att han fick vara en blå/röd/svart starwars (han ser lite ut som en joker! :P) med resten av färgerna på armen :P
"shit vad läskig jag är, jag blir ju helt rädd" Elliot

Freja ville vara ÄNNU läskigare än Elliot så henne gjorde vi till en läskig zoombie. Jätte söt unge som va så blyg att hon knappt vågade ha ansiktet mot mig.. svårt att sminka ansiktet då kan man ju säga!
 
Ludvig. MY GOD vilken söt unge! Visste exakt vad han ville ha och satt där hur snäll som helst och väntade på att jag skulle bli färdig fast det kliade jätte mycket i och runt näsan!
"Jag vill vara som Elliot fast inte det där blå på kinderna och inte sånt runt ögonen!" Ludvig
 
Här gällde det verkligen att vara snabb och enkel för att det skulle bli bra! Sjukt bra träning.. Får väl göra det fler gånger hoppas jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela