My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Cute Luna

Publicerad 2012-11-29 19:57:15 i Dagens make up,

Dagens ponny heter Cute Luna och är som ni ser en enhörning :). Älskade färgerna på denna lilla sötnosen! Hihi den är ju super gullig... För att vara en tecknad häst! Looken jag hade planerat först var helt annorlunda. Tanken var att den skulle vara mycket mörkare och "nattigare", men så va de snyggt så här så jag went with it kan man väl säga.
 
Herre Jesus idag har det SNÖAT! Det la sig ju inte men ändå, vad roligt! Kanske det blir snö på min födelsedag, det var så sjukt längesen de va de!
 
Jag har använt:
Ögon
Tick tock infinity eyeshadow base Milkyway
MUS MS Satin
Tick tock ES Frozen in time
Tick Tock ES Big Ben
MUS MS Pollution
Tick tick ES Sexy time
MUS Cake eyeliner Black
MUS Glitter liner Dark sapphire
HM vit kajalpenna
Stenar är inköpta på Ullared och paljetten kom med i ett packet
 
Kinder
MUS MS Satin
Tick Tock ES Big Ben
MUS MS Pollution
 
Läppar
MUS Lippencil Wave
Tick Tock ES Sexy time
MUS MS Satin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela