My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Fluttershy, I'm dying here!

Publicerad 2012-11-28 19:55:08 i Dagens make up,

 
Här har vi den andra sminkningen i min lilla ponny temat :) Fluttershy är namnet på dagens ponny och tanken var rosa och gula pasteller och med orden "less is more" i bakhuvudet. Så denna är inte lika extrem då det känns som om denna lilla ponny är söt och lite blyg, då tycker jag pasteller är perfekt för att få den lite mer mjuka looken. Hottade helheten med en rosett på huvudet.
 
Idag har jag som sagt varit på slagthuset och just nu är jag typ så trött så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vi skulle vara där innan åtta så när klockan ringde strax efter 5 kändes det som att gå upp mitt i natten! Hade ju inte kunnat sova ordentligt heller och gick och la mig sent..... shish....shish...shish
 
Jag har använt:
Ögon
Tik tock infinity eyeshadowbase Milkyway
Matt, gul och vit skugga från min 88 palett
Hm vit kajal penna
MUS Cake eyeliner Black och White
MUS lösfransar Glamour
 
Kinder
Mus MS Nox
Pastellrosa från min 88 palett
 
Läppar
Mus lippencil ??? (den är nerpackad just nu)
Maybelline Coloursensational 108 Pink Pearl lipstick
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela