My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Frossar i dator!

Publicerad 2012-11-08 11:26:42 i Allmänt,

Haha MY GAD vad man känner sig handikappad utan dator i vardagen! I alla fall i detta hushållet, jag kan säga er att vår dator står igång dygnet runt för att det inte är lönt att stänga av den! Vi använder den till så himla mycket att när den dog blev både jag och Oliver HELT förtvivlade! Men turen som man har att vara sambo med en underbar man som gått media och jobbat i media butik (a.k.a han är en datanörd! men jag älskar honom ändå!) är ju bara sagolik, en envis och datakunnig man som han är plockade han isär skiten och byggde om så nu kan vi njuta av sådana saker som internet igen.
 
Tänk utan Oliver hade min datakunskaper knappt existerat, nu har jag till och med blivit rätt haj på photoshop som är rätt bra när man har en sminkblogg! Inga extrema ändringar men när man tar foto är det sååå mycket färg och ljus som försvinner från den verkliga bilden! Det är sådana tuch ups jag gör för att framhäva den verkliga bilden!
 
som här:
 
 
 
 
Inget större men ändå gör det en stor skillnad
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela