My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Poisonous lips!

Publicerad 2012-11-20 12:51:20 i Dagens make up,

My god jag älskar detta läppstiftet! Hur coolt är det inte?? Det livar ju upp en hel look! Har endast foundation och mascara i denna sminkningen + mina gröna läppar då, men detta är ju ett tips hur du hottar upp en tråkig look på 5 minuter! Jag är rätt lycklig idag för min telefon ligger nu i säkert förvar i min ficka igen, dock aningen uttråkad då jag inte fått jobba på länge nu och mitt jobbsökande inom sminket kunde gått bättre men de får väl bli en tur imorgon och söka lite fler jobb! Håll tummarna för mig!
 
By the way vad tycker ni om brillorna? Jag behöver ju inte glasögon och detta är ju bara fake men jag kan tycka att det är jäkligt snyggt faktiskt! Vad tycker ni? tycker ni att det kan vara rätt snyggt eller är det bara super töntigt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela