My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I hide in the shadows and long for the night, for i am a vampire forever imprisoned by the night. The moon is my sun the night is my day, blood is my life and you are my prey

Publicerad 2012-11-14 18:46:00 i Portfolio,

Jag vet inte om det är någon mer än jag som har hört att det är premiär för den sista twilight filmen idag? Haha klart det är känns som om alla har fångat twilight hypen. Jag kan tycka filmerna är helt O.K men jag känner mig inte så fast som jag gjorde till typ Harry Potter eller Sagan om ringen! Jag ville iaf ta tillvara på denna dagen och ge mitt bidrag till twilight hypen med det jag älskar att göra. Hade jag varit med i filmen hade jag lätt varit en voltori, har svårt att hålla emot ha begären!
 
Varning bildbomb med läskigt mycket blod och två läskigt snygga människor... hehe :P
(Dessa bilderna är mer photoshopade än vanligt för att få med det där läskiga)
 
Här kommer de mindre redigerade bilderna.
 
Inte varje dag man ser en vampyr i gråa fleecebyxor med limegörna prickar :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela