My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

When green is all there is to be, it could make you wonder why? But why wonder? I'm green and it'll do fine! It's beautiful and I think it's what i want to be

Publicerad 2012-11-21 18:38:00 i Dagens make up,

 
Dagens look tillägnas till allas våran favorit groda (delad 1:a plats med skurt!) och den enda gordan jag kan stå ut med att se, KERMIT! Min favorit mupp, han är så kär :) hehe. Inte nog med detta så passar jag på att vara lite mer alldaglig då jag har haft läsare som har sagt att dom gillar när jag slänger in lite "normala" bilder också. Anledningen till varför jag skriver normal med kaninöron(" ") är helt enkelt för att det är det sista jag är! :)
 
Jag har använt
Ögon
Tick tock Infinity eyeshadow base milkyway
De mörkare görna är från min 88palett
Tick tock Eyeshadow stop!...Zoombie time!
Viva la diva neon eyes poison (glittrig grön ovanpå de mörkare gröna)
Hm vit kajalpenna
MUS cake eyeliner Black och White
Mascara från Oriflame och Lx fiberwig
 
Kinder
MUS blush power
The bodyshop lily cole lip & cheek dome 20 Pinch me pink
 
Läppar
MUS lippencil Natural
MUS lipstick Pretty baby
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela