My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Bästa presenten!

Publicerad 2012-10-15 13:53:55 i

Gud tänk vad vore min blogg utan min födelsedagspresent som jag fick av ollis förra året? Min grymma kamera som följer med i väskan alltid om något kul skulle hända eller något annat kul att fota! Den har varit med kan jag ju säga :)
Det är en Panasonic lumix med lecia optik och 16x optisk zoom kommer faktiskt inte ihåg vad modellen heter men det är DT och en till bokstav och tre siffror :) haha bra som bara den är den iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela