My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Myror i brallan!

Publicerad 2012-10-30 23:53:09 i Allmänt,

Gud vilken lycka när jag förstod att det var alla helgona helgen nu till helgen! Jag var helt hundra på att dett var denna helgen som varit! Speciellt lättade de mitt hjärta då jag just nu är super speedad och vill ha något att göra så nu provar jag mitt latex och hur man gör sår blandar till lite färger till fetsmink för att få fram några bra och samtidigt kollar jag in några trevliga sidor med smink. Om ni som jag inte har något bättre för er och vill döda tid, bygg sår! haha nä men de jag skulle säga är att om ni älskar att titta på nagellack och smink i vackra färger här är några av de hemsidor jag kikat in den senaste tiden
 
Maddstyle cosmetic, llarowe, Glamour dolleyes, Makeup geek
 
Det finns även andra länkar, längst ner på högra sidan här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela