My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

There be no sunshine if I lose you baby just like the clouds my eyes would do the same, everyday it will rain

Publicerad 2012-10-08 14:40:55 i , Dagens make up,

Jaha då var det måndag igen och dags att ta tag i livet! Idag ska jag göra något jag inte gjort på länge och jag fattar inte varför(!?), jag ska skriva en lista på saker som behöver göras och do it medans jag hoppas på att dom ska ringa om jobb från neo eller från någon av butikerna jag sökt i!
 
Här kommer min enkla sminkning från i lördes, kan säga att det var INGENTING som ville sammarbeta med mig! Så kvaliten är som den är hoppas det blir bra iaf ;)
 
Super enkel sminkning med ögonskugga från tick tock pocketwatch, eyeliner från HM och läppenna från Isadora 32 Mandarine
 
Började utan läppennan först men tyckte det blev för enkelt. Kan säga att det blev lite brått när vi skulle dra så bilderna är tagna i Chrilles badrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela