My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Unicorn male!

Publicerad 2012-10-30 19:15:00 i My makeup,

Wiie idag fick jag ett litet lila paket från Limecrime och jag säger bara "LYCKA!". I paketet fanns där 3 fin fiiina läppstift, speciella! Men fiiin fiiina :)
 
Serpentina-Den giftigt gröna, Poisonberry- Magiskt lila!, Countessa Flourescent- Underbart barbie rosa!
 
Serpentina
Första intrycket när man ser läppstiftet är att man nästan svimmar lite så OTROLIGT snygg färg det är! Hur som helst förväntade jag mig att det skulle vara mer packat och ge en mer täckande färg om man jämför med dom andra som kändes tjockare och mer täckande. Jag älskar färgen men jag kommer ju helt klart ha en penna under!
 
Poisonberry
En väldigt snygg lila färg men samma som serpentina var färgen skirare än vad jag hade trott och jag kommer även här behöva en penna under! Med det sagt tycker jag även denna färgen är grymt snygg och detta är verkligen en färg som passar alla hudfärger och personligeheter!
 
Countessa Flourescent
MIJAU I love this lipstick! Grymt snygg färg som ser exakt likadan ut som på hemsidan, extremt täckande och man måste inte ha penna (vilket jag rekomenderar ändå) under. 
 
Något som jag måste ge dessa läppstift är att dom är otroligt sköna på och lätta att arbeta med! Riktigt grymma stift med massa pigment och jag ser verkligen fram emot att få använda dom i sminkningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela