My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Veckans Wanties- Från mammas badrumsskåp

Publicerad 2012-10-26 14:14:17 i Veckans Wanties,

Tänkte passa på att köra en veckan wanties idag och temat är, Mammas badrumsskåp! Herre gud glömde ju köra denna kategorin förra veckan! KASS!
 
Här kommer den iaf men inte så välfixad som dom andra gångerna :P
 
En grym hårborte från Tangel teezer som funkar på allt hår och tar sig ann alla svårigheter där finns (enligt hemsidan)
men jag måste erkänna att den är grym! Knutor försvinner lätt utan att göra ont, för mig är det viktigt eftersom jag är extremt håröm! Håret blir fint och glansigt när man borstar det och jag kunde lätt bygga upp ett rejält burr genom att tuppera den i mitt extremt glatta hår!
Tangel teezern kan ni bland annat hitta här!
 
OPIs the amazing spider-man collection. Grymt snygga lack måste jag ju säga och OPIs lack är ju grymma! Lacken i boxen heter: Into the night, Number one nemesis, Just spotted the lizzard och Your web or mine?
 
Grymt snygga hårband från HM, finns tyvärr inte att köpa längre!
 
Volume spray och Volymgelé från L'anza namnet avslöjar nog lite vad dom gör va? :) Dessa produkters uppgift är att skapa volym till fint tunt hår (ja alla hår egentligen men det är det fina tunna som jag själv här som är det svåra) och tillsamman med Tangel teezern så blev det ett grymt fluffigt resultat som överlevde en kväll på stan i Göteborg!
 
Grymt fina Fairytale från Make up store. Denna finns tyvärr inte heller i sortimentet längre men den påminner lite om city jungel (Kan ni hitta här eller köpa här) som är en grön/teal skugga med guldigt shimmer i. Denna skugga är mer blå/teal med shimmer i men dom är faktiskt himla lika och minst lika fina bägge två!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela