My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Your like a sad song with nothing to say

Publicerad 2012-10-14 18:19:28 i Dagens make up,

USSCH säger jag bara! Idag har varit en sådan dag då ingenting ville samarbeta med mig och inte minst sminket :/ Jag är nöjd med resultatet men som sagt det ville inte samarbeta med mig över huvud taget! Det var ungefär då jag gav upp och gjorde en typisk söndags syssla, jag kröp ner under täcket och satte på tv3play för att titta på project runway sverige. Mycket mer har jag väl inte gjort idag så kanske dags att göra lite vettiga saker också ;)
 
Här kommer sminkningen och den påminner mycket om sminkningen jag gjorde till arabiska natt temat i skolan... eh jag det är typ nästa exakt likadant fast med lite grönt under ögonen :) Produkterna jag har använt kommer från MUS och Nelly beauty idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela