My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Baby you're the meaning in my life, you're the inspiration

Publicerad 2012-09-06 12:56:00 i Dagens make up,

Här kommer äntligen lite bilder från hur saker och ting gick till på det underbara bröllopet jag var på i Lördes. Det var så jäkla roligt även om det slutade med att jag "gjorde en Oliver" (som han själv kallar det :P) vilket jag inte tänker berätta vad det är men det är inte att kräka eller något sådant om ni tror det ;)
 
Eftersom det var vad dom kallar "A white wedding" så ville jag ha väldigt enkel men vacker sminkning så jag gjorde en klassisk med den rosa skuggan "everyday pink" på locket och en grå/brun skugga i ögongloben väl uttonad
 






A perfect Match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela