My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Come to MAMA!

Publicerad 2012-09-12 11:21:00 i My makeup,

Som ni kanske märker så kan jag verkligen inte få nog av smink och här är ett litet smakprov av vad som är påväg från Amerikat till mig. Come home babys and make mama very happy! Perfekt till halloween och jag har en känsla av att jag kommer älska allt lika mycket som jag älskade förra lasten jag fick av Tick Tock Cosmetics, kan varmt rekomendera detta lilla men väldigt bra företag!
 
 
Halloween Set Deadly Nightshade {FULL SIZE} Creatures of the Night {Lip Gloss} Midlife Crisis {FULL SIZE}

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela