My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Creatures of the night

Publicerad 2012-09-24 18:53:38 i My makeup,

Jag sa ju att jag skulle visa upp det nya läppglanset jag hade fått hem och jag sa ju att det var riktigt coolt!
 
Detta är ett gloss som är svart och fyllt med massa småglitter (som tyvärr bara syns i rätt ljus men de gör inte så mycket eftersom bara färgen är ju rätt utstickande i sig), luktar super gott och blir lite sådär härligt kallt på läpparna. Mint är ingridiensen som gör det.
Riktigt bra och täckande är det också med MASSOR av pigment! Påminner om ett kompakt läppstift, ger lika mycket färg och täckning iaf! Dock med tanke på att det är ett läppglans och i mörk färg är det bäst att ha en läppenna under annars har det en tendens (precis som läppstift) att rinna ut så får man ränder runt munnen sen som inte är så snyggt!
 
 
 
Såhär täckande är glosset med bara ett lager utan något under.......!!!! Asså en naturlig sminkning + ett par snygga lösfransar till detta kommer ju vara sååååå coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela