My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

dagens sminkning: Ingela

Publicerad 2012-09-10 15:52:54 i Portfolio,

Som sagt sminkade jag min faster i Lördes när dom skulle iväg hon och några kompisar, jag körde dom dit också och kan säga att dom är ju inte kloka någon av dom :) haha
 
Tyvärr syns färgerna inte så bra eftersom de va kvällssol när vi tog fotona (eftersom kvällsol har ett mycket gulare ljus än dagsljus försvinner färgerna mycket mer än vanligt!) så man ser inte färgerna så mycket men jag tyckte Ingela blev väldigt fin i det guldiga och bruna faktiskt! Hon ville ha en fin sminkning men inte så mycket smink. Så jag valde det guldiga för att piffa upp en annars ganska (enligt mig) enkel sminkning
 
Jag använde på ögonen 24 carat från MUS och grandfather a'clock från ticktock cosmetics och svart cake eyeliner från MUS såklart ;)
och lite av solpudret Baked från MUS (ett riktigt bra solpuder enligt mig faktiskt!) för att framhäva kinderna och kindbenen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela