My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Fly me to the moon, let me play among the stars

Publicerad 2012-09-27 20:37:00 i Dagens make up,

Kolla runt lite i mina gömmor idag och titta vad jag hittade bland allt oanvänt och glömt, ett läppstift från oriflame som är ett sånt där perfekt vardags läppstift nu till hösten! Blev verkligen glad när jag hitta detta för det är ett riktigt mjukt återfuktande läppstift som är perfekt till vardags, tänk en penna under också så kan de bli riktigt mörkt, bärigt lila! Påminner om ett sådär lite tantigt läppstift men på en ung själ blir det på nytt fött "to it's glory in the 50's" typ tänker jag på i alla fall :)
Enda minus jag skulle vilja ge är väl att det luktar en hel del parfym och det gillar jag inte men annars var det bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela