My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

FRULLE!

Publicerad 2012-09-08 09:00:00 i Allmänt,

Hallå mina vänner :) just nu jobbar jag och ska antgligen äta frukost typ nu, vilket jag tänker tillägna detta inlägget till. FRUKOST! Äter ni frukost? Jag brukar bara äta frukost när jag jobbar morgon eller på semstern, så typ väldigt sällan. Nu efter semestern har jag försökt fortsätta att äta frukost på "morgonen" men jag är inte ett jätte big fan av det men det kan ju inte va bra för magen att börja med en riktig lunch väl?
 
Vad äter ni till frukost? Min favorit kombination är nog macka med typ philadelphiaost med smak och salami, det tycker jag är riktigt mumma och många tycker att jag är konstig :P
 
 
När vi ändå pratar mat, vad tror ni? Tror ni vi dricker mycket saft eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela