My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Jag är lyckligare nu

Publicerad 2012-09-07 17:07:00 i Dagens make up,

Jaha då har man haft Mormor på besök och färgat hennes fransar och bryn. Imorgon fortsätter jag jobb på Neo, tydligen hade jag en månad till där och på kvällen ska jag sminka min faster Ingela. Dagens sminkning har är en som är väldigt passande nu till helgen. En sotning med lite vit för att öppna upp ögat.
 
Jag har använt:
Face stockholms vita skugga clarity och den svarta är från Bodyshops palette som heter: eye palette 01 silver balck. På kinderna har jag MUS MS dramatic och på läpparna har jag Elisabeth Arden 8 hour cream.
 






Puss på alla er som läser min blogg, hoppas alla får en superbra helg!
P.s Haha ser ni vad jag har glömt på första bilden? Så kan de va när man blir avbruten mitt i och börjar tänka på annat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela